Velar

ååh, kan inte riktigt bestämma mig. CA och A från stallet skall åka till Ullared eller gekås eller vad det nu heter och jag kan inte bestämma mig om jag skall följa med eller inte!

Skall ju egentligen inte ha något speciellt men, det är ju alltid kul att åka iväg en sväng och man brukar ju alltid hitta något att köpa där. Jag kommer ihåg resan ifjol, men då hade jag ju faktist en häst också och ungefär 90% av allt jag köpte var hästsaker, för det är ju det som är roligt att shoppa ;) Men, får väl fundera vidare och bestämma mig snart för redan denna vecka åker de iväg..

Här har nu min fina bild som jag hade som inköpningslista på hästavdelningen ifjol..blev ju lite till förrutom allt på bilden också ;)

Ni hittar två listor på vad jag köpte på Ullared ifjol HÄR och HÄR

Kommentarer
Postat av: felicia

Hejsan, jätte fin blogg du har! :)
Kom gärna in till mig, nyuppstartad blogg med ny urläcker header av Linn (ztreliin.se) ! Kram :)

2012-11-18 @ 13:49:57
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0