Nyinköpt

Så, nu kommer bilder på allt jag köpte till mig och Cinnamon i Ullared.

Reflexschabrak

Tygelreflexer

Benreflexer

Det blev ett litet reflexset

Vinter ridvantar

Rengörningservetter till träns och sadel

Grimma

tyvärr var grimman för liten! Attans, jag och A hade världens diskussion innan om storlekarna på de här grimmorna då hon har en lila till sin häst i storlek cob, men som är för stor (trots att hon spänner på det spändaste) till hennes häst som annars har cob och Cinnamon har typ lika stort huvud som hennes pålle fast Cinnamons är nättare, så jag tittade på Cob, men de såg enorma ut. Så jag tog en ponny och tänkte att man kunde spänna ut på de största, då den gick att spänna upp på båda sidorna. Men den var för liten :/ Eller Cinnamon kan ha den men det ser bara konstigt ut.. Så den hade jag tänkt byta, har en kompis som skall upp dit snart :)

Hingstkedja

Regntäcke



Pelham

Tränsbett

TRANSPORTSKYDD!
 Äntligen, nu skall vi allt iväg på lektioner :D





Men jag var typ livrädd när jag skulle prova dem på Cinnamon idag då det var storlek PONNY/cob och hon skall ha cob eller liten full. Men nästa storlek var full/XFULL och de såg ENORMA ut så jag chansade på ponny/cob skydden.. Och det passade! Lättnad säger jag bara ;) Wiihu!


Kommentarer
Postat av: Lina

hej! hur är utbudet av hästgrejer i ullared? är de äkta märkesgrejer eller typ piratkopia? priser??

2011-09-29 @ 21:20:12
URL: http://linabodinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0