En Shopaholic i NEW YORK


En Shopaholic i NEW YORK

Läs om Becki Bloomwood, tjejen som har koll på det senaste inom ekonomi  mode. 
Även de här är en bok som jag "råkade" köpa när det var 4 pocket för 100kr. Men det här var tvärtemot Diana boken, värd det.

Som sagt följ Becki som är en modeintresserad tjej som bor i London som i den här boken flyttar till New York. Hon är tjejen med modekoll, hon är tjejen som har ALLT i garderoben. Hon är tjejen med utseendet, kläderna, gucciskorna, tv jobbet, killen och Ekonomin?

Definitivt en läsvärd bok! En såndär laglom lättläst bok som flyter på, men samtidigt som man bara vill fortsätta att läsa. Typisk "tjejig" bok som är väldigt underhållande och som innehåller mycket snack om mode, vänner, lögner och roande situationer.
Det här är du 2a boken i en hel SERIE om Becki Bloomwood, jag kommer absolut läsa alla de andra böckerna! Skall införskaffas snartast möjligt!
Ni kanska även känner till att den första boken filmatiserats? Jag har sett den, men det var ett bra tag sedan så kommer inte ihåg så mycket av den. Men jag rekommenderar vekligen böckerna!
Här är då filmen.

Så jag säger en solklar HISS om man vill ha en flytande lättläst bok som både innehåller humor och mode!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0