Långritt

På söndag skall jag och Cinnamon iväg på långritt. Eller lång och lång, vi lär köra 1 milaren. A skall också följa med så förmodligen lär det bli 1an då hennes pålle inte är i superkondition, trots att den hästen aldrig varkar bli svettig eller trött.

Indies ägare och massor av folk från hennes stall kommer + han som "lurade" på mig fina Indie. Han har lovat sart i 1år att vi skall rida tillsammans så att jag får se honom i ridhjälm, skall bli intressant :D Skall bli riktigt roligt iallafall.

Nya vägar är alltid roligt och lite nya saker utöver det vanliga. Sist jag följde med på långritt var ju på Indie.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt!



SV: ne inte än men jag ger inte upp ;)

Jag ska blogga om vad jag gör här ja =)

2011-10-15 @ 06:00:59
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0