Lista

Ha varit en kort sväng i stallet. Verkligen en supersnabbis mätte ett bett klappade Indie och for iväg igen. Sen åkte jag till Emmas stall och gav henne min väldigt fina Ullaredsönskelista. Jag har ingen aning om vad allt det kommer kosta ungefär så jag fick helt enkelt chansa på ett ungefär vad det möjligtvis kommer att kosta. Sen har jag inte en aning om det var för mycket lagom eller för lite pengar hon fick så jag får väl se vad hon kommer hem med. Skall blir riktigt spännande :D

Har ni lust att chansa eller kanske ni vet vad min ullaredslista kommer att landa på för slutpris? Ni hittar den HÄR om ni känner för att gissa. Hade varit riktigt intressant att få veta om jag var i närheten i samma prisklass som ni tror.

Jag satsar på att komma upp på hästryggen på Fredag-Lördag någongång och hoppas jag kommer må bättre då. Det måste jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0