Ullared

Emma i stallet mittemot oss skall till Ullared eller Gekås eller vad det nu heter nästa helg. Så jag hade tänkt att skicka med henne en lista på grejer hon skall få köpa åt mig. Jag har aldrig varit där och har ingen aning om vad det finns för hästgrejer där. Inte så ofta man har vägarna där förbi när man bor på Gotland ;) Men jag har då iallafall gjort en lista på vad jag skulle vilja ha. Vad tror ni som varit där, finns grejerna och är det något annat man bara måste ha när man är där? inom hästväg alltså :D Skulle varit jättetacksam för tips och råd.

Här är min lista:

Någon som vet vad ett bett kostar där?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Allt är bra att ha =D



SV: Det är en kompis foderhäst =)

2011-04-30 @ 16:02:59
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Renons Flugmedel är absolut bäst. Köpte själv en flaska idag.



SV: jag hade den på andra datorn och sen gick den typ halft sönder... Så nu när jag fått en ny dator så ska jag börja om på en design när jag får tid över :)

2011-04-30 @ 16:13:36
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0