Bilder från långritten

Bilderna blir lite konstiga och jag hamnar längst ut på kanten eftersom jag beskärt dom så mycket jag bara kunde. Så att inga folk som inte vill vara med kom med :) Men här har ni dem, bilderna från långritten som ni kan läsa oom HÄR





Hej fina stolsits, lilla stackars Indie var så här blöt och uppstressad utav att åka transport dit. Sen torkade hon upp lite och blev torrare under ritten.

Jag har fått hört hur många gånger som hellst på jobbet hur "fotografen" ångrar att han inte tog fler/bättre bilder, men trots det lyckade jag komma med på ganska många bilder. Jag ser ju så otroligt munter ut också. Förmodligen för att jag var så fokuserad. Det var ett par bilder till som jag kom med på, men är i bakgrunden och massor av folk framför så dom skippar jag här. "Fotografen" ;) lovade också att han skulle vara bättre på att ta bilder och ta fler nästa gång, jag har även fått honom att lova att han skall rida med en gång, så det ser jag verkligen fram emot :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0