Schockemöhle Sports

Jag kan inte låta bli att tycka det är så otroligt roligt med hästutrustning. Jag kan sitta och googla runt i timmar bara för att se vad som finns. Det är egentligen ganska sjukt vad det har utvecklats och vuxit de senaste åren, eller är det först nu som man upptäckt allt? Fanns det ett 50-70-tal olika märken på schabrak för 10-15 år sedan? Eller är det något som dykt upp nu på senare år och det har blivit "mode" med hästar? man kan ju undra.
 
Här är en jäkligt snygg outfit från Schockemöhle Sports som jag slängt ihop. Tycker allt att Schockemöhle gör allt bättre ifrån sig. Nästan så de gått förbi mitt älskade John Whitaker.
 
 
 
  Skulle dock aldrig köpa en tröja för 750kr, (den ovan) och skulle det mot förmodan ske, vill man verkligen ha den i stallet så? Jag får väl satsa på att bli rik så att man kan göra så kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0