Hej 2015!

Hittade några mål som jag hade skrivit 2010 för mig och Indie lite längre bak i arkivet. Vilket faktiskt var otroligt roligt att gå tillbaka och se på. Så tänkte nu skriva några åt mig och Filur. Jag tycker det är roligare att sätta lite högra krav än vad man tror för att sedan kunna jobba sig så nära som möjligt. Här kommer de iallafall:
 
x Få ett snabbare grundtempo, speciellt i hoppningen. Eller snarare få honom att lyssna på öka på ett känsligare och kvickare sätt.
 
x Skänkelvikningar i trav.
 
x Hoppa en klass på 1 meter.
 
x Hoppa en "riktig" hopptävling
 
x Starta en Pay and Ride (wuupsi, vad ger jag mig in på)
 
x Få till bra galoppombyten
 
Når jag bara ett av målen är jag nöjd. Nu får vi se vad 2015 har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0