Hopplektion 2 2015

Igår var det då dags för hopplektion nr 2. Jag hade endast ridit dagen innan för att kolla om det gick med huvudet. Lite yr var jag men det fungerade rätt bra ändå.
 
Det började väl något trögt, jag var kanske fortfarande lite feg och sen började jag våga trycka på Filur lite. Stundtals gick det lite bättre på lektionen och den får väl hamna i kategorin OK. Man känner att man inte hoppat på ett tag.. Eller ridit lektioner på ett tag för den delen också.
 
Jag börjar mer och mer vänja mig med att rida med andra människor också. Har liksom aldrig varit van med det och plötsligt skall man trängas 5-6 hästar i ett ridhus PLUS massa hinder som står överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0