Häst E-Tidning

Framtiden är här. En e-tidning för hästintresserade! Denna är inget liknande de andra "Hästtidningsnyhets-sidor" Eller vad man nu kallar hemsidorna som bedrivs av tidningar. Detta är däremot en hästtidning i just e-format.

Namnet på denna är Cheval, för att ta en titt kika in på http://www.chevalmedia.se

Efter en snabb överblick av "Tidningen" är jag riktigt imponerad. Väl genomtänkt, intressanta artiklar och snygg design. 
 
Jag är en sån person som kan rata div böcker och tidningar pga av att framsidan eller designen är ful. Möjligvis fel av mig, men denna lurade in mig med en gång. Så imponerad av de mjuka övergångarna, texter som sakta diffust smyger sig fram och blir kristallklart, text som vagt glider in i bilden och allt gjort på ett jäkla bra sätt!
 
Här kommer en sneakpeak:




 
Snyggt och stiligt och perfekt om man har en iPad. 
 
Trots att jag alltid föredrar riktiga böcker och riktiga tidningar så får denna tummen upp från mig, mycket tack vare den snygga designen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0