Uppdatering

En liten liten lista på det som hänt sedan min lilla "Julpaus"
 
- 26 December: Jag och Filur firade 1år. Ja det har faktiskt nu gått mer än 1 år sedan han flyttade till Källunge. Tiden går snabbt!
 
-28 - 29 December: Ottoträning: Faktiskt inga höjdarträningar. Får komma igång ordentligt snart så skall det nog ordna sig. Filmer kommer.
 
- 1 Januari:Invigde året smått bakis och med att bli avslängd i bocksprång av en glad Filur. (Har nu insett att hur mycket jag än flaxar med armarna i luften så komer det aldrig bli en mjuklandning)
- 3 Januari: Min födelsedag, vilket betyder hälften av alla presenter till Filur ;) Inte riktigt men några. Fick bl.a. 2 sadelgjordar, så en bytte jag mot ett fleecetäcke med hals. fick även en ny rumpvärmare i ull. Den här var faktiskt bra! Så nu skall jag försöka sälja min gamla.
 
- 6 Januari: Årets första hopplektion. Övertaggad Filur, riktigt rolig träning. Filur var så pigg och gjorde lyckosprång efter varje hinder. Har några filmer från den  träningen som skall läggas upp.
 
Annars har allt rullat på som vanligt. ridit, tränat, hoppat, borstat, pysslat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0