JAAAAAA!

Skulle kolla in Hööks lite snabbt för att kolla en grej till bloggen. Va tror ni att jag ser!? JO, inget mindre än mitt finfina träns som varit slut, ja, det som jag ringt land och rike för att få tag på, I LAGER. I RÄTT FÄRG i RÄTT STORLEK! Dessutom på REA! Halelujah! Istället för 479kr kostade den 239kr! Slängde mig över mitt visakort och beställde det och det gick! Direkt efter jag köpt den gick det inte att välja färg längre och inte storlek, en halv minut senare står det att den kostar 0kr. Vilket betyder att jag fick tag i det sista exet! GLAD TJEJ! (som sitter fast på en ö och inte kan göra som alla andra normala folk och åka till en Hööksbutik och handla)
 
WIIIIE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0