Bruntbruntbrunt!

Tog 11dagar för detta att ta sig till Gotland! Hade helt glömt bort att jag beställt benskydden! det var under Hööksrean som jag och min faster shoppade lite. Rikigt bra pris för skydden, schabraket under 100lappen (tror den kostade 70kr) och sen ridtrumor för ca 30kr. Är däremot riktigt orolig för stiglädrena. Pratade med några som jobbar på Dahrves och de sa att jag borde ha 135, dessa fanns bara i 125 (inte rea) så tog en chansning. Annars skulle jag vara tvungen att köpa ett par andra för minst 200kr mer.
 
Hela anledningen till att jag skulle beställa från Hööks rea var att jag ville ha detta träns:
och jag blev överlycklig när detta träns kom ut på rea! MEN då fanns det bara såklart cob kvar... har sedan dess försökt med alla kompisar på fastlandet (tyvärr alla killar) att få dem att köpa dethär åt mig. Har till och med erbjudit min bror 100kr extra bara för att gå in på Hööks för att köpa det.Tror ni hab antog erbjudandet? Nej..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0