Äsch

Hade tänkt, och gjort, en ny header. Nästan varje gång jag "trillar ifrån" bloggen försöker jag alltid att göra en nystart genom att fixa en ny header/design osv. Har precis gjort en ny. Men insåg att den faktiskt egentligen inte blev så bra. Så ni får stå ut ett tag till med denna. Skall ha en liten photoshoot med mig och Filur på tisdag eller onsdag nästa vecka. Tvingar en ny kompis att fota så det kan ju bli intressant. Känner att jag vill ha lite "in action" bilder. Dvs. typ i trav eller galopp. I snö. Så det kan ju bli intressant! Får försöka ställa in kameran så gott jag kan innan jag hoppar upp och rider.
 
Hade ju haft värsta planen på att uppdatera min systemkamera på mellandagsrean och köpa en nyare vesion som går att filma i HD med, tror ni att den kom ut på rea? Nej. Så nu får min väl hålla sig ett år till iaf.
 
Skall även försöka få igång det här igen då. Träna lite hårdade, lägga lite mer tid och energi på bloggen, satsa mer, vara mindre rädd i ridningen och bara köra på. 

 Nytt år nya tag!

Lets do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0