Let it snow

Ridit och det mesta har gått som vanligt de senaste dagarna. Har däremot inte vågat bege mig ut på vägarna med hästtransport. Så det har varit lugnt på hoppfronten ett tag nu. Det har även varit en liten viloperiod för Filur nu tills han fick på både ny skor med broddar och snösulor. 

Trots vilan har han skött sig så bra när jag varit ute och ridit själv. Inga bockningar. Kan förstås bero på att havren är borttagen nu när det är så isigt på vägarna. 


Körde på skor med 4brodd i varje. Får bara hålla koll så att han inte trampar på sig själv. Men än så länge har det gått bra. Blir det hoppning så får jag slänga på honom ett par boots för säkerhetskull.

En dag råkade jag ut för att välja fel väg. Kan säga att dethär var nästan när det var som bäst. Tur att Filur är så snäll som han är. På ett ställa blev vi båda nästan liggandes i en snödriva!


Men så har vi haft fina ridturer också!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Mysiga bilder!

2014-02-07 @ 16:37:14
URL: http://www.teamkoel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0