Fin Pålle

Oj, vad fin Filur var i söndags! Tur var väl det, för jag hade nog inte orkat med ifall vi hade bråkat hela ridturen. Hade en riktigt härlig känsla. I går fick han vila. Blåste och regnade massor och jag kände mig inte riktigt frisk.
 
Idag är det lite bättre med förkylningen, men har istället sträckt havla ryggen så att det gör ont vad man än gör, sitter, står, knyter skor eller ligger ned. Efter att ha plågat mig igenom 8h sittandes på jobbet så kände jag att det inte var någon idé att ens försöka rida. Fick dock en överraskning när jag kommit hem. Josefin skickade att Filur blir riden ändå. Så det känns riktigt bra att han får gå iallafall!
 
 
Ååååh, jag är så ridsugen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0