I väntan på uppbehåll

Idag hade jag och Filur lite ensamtid ;) jag var ute vid stallet till 11.30 och lämnade det 18.30.
 
Det jag hann med var:
- Städa stallägarens skåp (så att man kan stänga det och jag äntligen kommer in i mitt eget skåp)
- Storstädat mitt skåp
- Provat Cinnamons gamla grejer på Filur för att se vad som skall säljas och vad som kan användas
- Klippt manen
- Tvättat svansen
- Provat sadlar med Josefin (ingen som passade tyvärr)
- Förberätt inför hopplektion imorgon
- Förklarat för stallägarens dotter (hon är 3) vad alla mina flaskor med flugspray och schampo var för något 
- Gjort kväll för hästarna
- Ridit
- Tvättat schabrak
 
Effektiv dag!
 
Red runt på en stubbåker med Filur och jäklar var pigg han var, när man bara fått honom att fokusera på sig själv och inte de andra hästarna så gick det jättebra! Red väl ca 30-40 min. Sedan var vi ganska så dränkta av regnet.
 
Invigde även mitt *host*  fina  schabrak.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0