När bloggen var på topp

Råkade springa över dessa bilder när jag kollade igenom lite bilder på min dator. Jag var lite mer engagerad, lite mer taggad och helt lyrisk av att få ha en alldeles egen foderhäst. Bodde på landet och hade kanske inte lika mycket att göra på fritiden som jag har idag. Lite roligt att den har gått så bra. Hade ca 50 läsare varje dag. Men de försvann nästa allihopa en efter en under året utan häst. Men den här bloggen är till för mig, att kunna gå tillbaka, kolla vad som hänt, hur jag och hästen utvecklats. Kunna gå tillbaka och se vardagen jag hade med Indie och Cinnamon. Kunna återuppleva varje dag genom inläggen är på bloggen. Riktigt kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0