Fint väder...

Blåst, regn och kallt. Hu. Igår blev även sadelprovningen inställd pga av vädret. Men ny tid är redan bokad. Det blir nästa fredag och då har vi bokat upp Othem ridhus med en gång så att något dumt väder inte skall kunna förstöra.

Imorgon är det klubbens dag. Jag skall sy det sista på min och Filurs outfit idag. Vi skall ju då vara med i maskeradhoppningen. Det skulle ju även vara hästloppis med hästsaker så ALLA har packat ihop saker i stallet som är till salu. Jag har anmält mig att sälja, men det är jag som har minst grejer till salu. Haha hoppsan. Förstår inte hur jag skall få plats med allas saker! Jag drömde till och med i natt att jag glömde allas saker i stallet. För det skulle ju vara bakluckeloppis och jag hade hästsläp så jag kunde inte ha några grejer i skuffen. Jag med mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0