Segsegseg

MÅSTE verkligen skaffa en kortläsare till denhär datorn. Köpte min brors gamla Macbook Air och det är ju så irriterande att den inte har minneskortsläsare. Så film från hoppningen i måndags kommer. Nångång ;) 
Idag har herr häst fått vila så imorgon är det dags igen. Skall rida mes stallägaren både torsdag och fredag. 
 
Åkte hem till gamla matte Josefin och red med henne i tisdags och red även förbi sadelprovaren och kollade till sadeln jag lånat av henne. Den var okej, även om jag tycker att den är trång. Men hon vet förmodligen bättre än mig. Ridturen gick bra även om det var så jäkla kallt! 
 
Hittade en bild på Indie, Hon ser ju större ut än Filur, eller är det jag som blivit längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0