Ridstövlar

Har länge varit sugen på ett par nya ridstövlar nu då mina sjunkit ihop lite. De var på gränsfal korta när jag köpte dem och tycker det är riktigt irritestat lite stövlarterande nu när jag rider att de är så korta. Har varit på Dahrve och provat och mätt lie och det visade sig såklart att jag hade lite konstiga ben :P För att få perfekta så måste jag måttbeställa. MEN vi hittade dock ett par från Equipage som skulle fungera. Tror att det var de här:
 
Equipage Napoli. Men är inte helt säker.
 
Var lite anti dem då jag fått för mig att Equipage är ett B-märke och att de inte skulle vara sköna och snygga nog. Men nu när jag kollar på dem igen så är de ju inte så farligt fula. Tyckte att de var lite enkla pch tråkiga. Men om de bara sitter bra och är långa så tror jag att de kommer bli jättesnyggt!
 
Några andra som jag varit sugen på är dessa från Hööks.
 
Gillar verkligen den bruna färgen men, vad skall jag med ett par bbruna till? Har däremot hört att det inte varit sån tipptopp kvalité på dem. Sen finns de inte heller i storlek 36. WHY? 36 räknas ju som en dam¨storlek så förstår inte varför det inte finns? Riktigt snygga är de iallafall.
 
Har nu kommit fram till att jag vill ha några enkla stilrena ridstövlar efter mina Bocajstövlar.
 
Dessa två frin DiNero är ju inte helt fel. Därmot kostar de en hel del.
 
Någon som har några tips på några billigare smala ridstövlar som finns i storlek 36? Gärna stilrena, men med någon liten snygg detalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0