Titta på hästtransporter

Nu skall jag fixa i ordning mig sen skall jag och pappa åka och titta på två hästtransporter!!! Hoppas, hoppas, hoppas att de är så fina som de verkar vara. Hoppas verkligen att en är så bra som den verkar.. En boggie. Hoppas, hoppas. Vem vet. Det kanske blir hästtransportköp inom snar framtid om allt går som det skall.
 
Lämnade tillbaka min fasters transport i fredags, känns lite elakt att ha lånat den i två(?) månader nu och hon inte orkar be mig komma med den de tillfällena hon vill åka iväg med hennes hästar. Så en egan transport hade underlättat så mycket.
 
Nu skall vi straxt åka. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Testing testing

http://www.n.nu/?referrer=artbymikla.n.nu

2013-05-24 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0