Pay and Jump

Jahapp. Filurs ägare försöker nu lura in mig på en pay and jump. I Visby dessutom. Gillar hellre att gömma mig i skogarna ute på landet. Men vafan, det kanske är dags snart. Känner mig egentligen inte redo. Men när är man det egentligen?
 
Hade ju tänkt att jag skulle vara med på nån mindre klubbtävling i NGR som de har varje månad, om de nu har nån denna månaden? Vi får väl se hur det blir med den saken.
 
Pay and Jumpen är utomhus, ganska spännande har aldrig ens hoppat "riktiga" hinder utomhus. Så vi får väl se för tävlingen är nämligen redan den 1 Juni. Hej hårdträning! Men jag skall iallafall träna på som bara den och se hur jag känner när det börjar närma sig. Kunde ju faktiskt vara ganska kul att skämma ut sig inför lite stadsfolk också ;)
 
Nej men hade varit roligt, men läskigt. Men vi tränar på! Vi får se hur det blir!
Yeah..stjärnekipaget
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0