Hopplektion 7

Fick låna Josefins transport i måndags. Supersnällt! Så vi hade nästan lite storpublik i måndags på hoppträningen. Filurs ägare. Stallägaren var med med en häst och sen min kusin och min faster. Haha.
 
Fråga mig inte vad träningen handlade om eller hur det gick. För allt kändes bara blä.
 
Vi tränade på att ändra riktning mellan hinder osv. Filur kändes lite anti från början av passet. Kanske för att han endast blev longerad dagen innan? Han brukar kännas lite piggare och fräshare och mer sammarbetsvillig när man ridit honom ordentligt dagen innan.
 
Nej, hela lektionen kändes bara hu. Så vi får tagga om till dressyrlektionen på torsdag istället!
Höhö nejdå, jag har absolut iiiiinte skärmklippt de 0.1 procenten Filur såg fin och sammarbetsvillig ut ;)
Resten av passet såg ut ungefär såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0