Anmält mig till en Pay and Jump!

Det är faktiskt sant. Nu när jag och Filur inte kommer överrens och allt. Förmodligen inte den bästa idén jag haft. Men nån gång får man väl ge sig ut på banan och skaffa lite lärdom och erfarenhet. Känner jag mig redo? Nej. kommer jag någonsin göra det? Förmoligen inte. Men det hade ju faktiskt kunnat fungera lite bättre mellan mig och Filur än vad det gör just nu.

Menmen, bara att se det som en träning för oss båda. har ingen aning om hur det går till på en "tävling". Så redan i övermorgon (!!!!) är det dags! Vi skall hoppa en 60 och en 70 bana. Jag, Filur på typ 167 och alla B-ponnysar. Kommer bli awsome!
 
Jag får väl återkomma med en nervösare inlägg lite senare..
Hu, hu. Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0