Ubåten Filur

Alla hästmänniskor, eller låt mig säga många hästmänniskor lägger upp bilder på Facebook nu när de rider i rapsåkern. När sedan stallägaren bad mig fota henne kunde jag ju inte tacka nej. Såklart ville jag ju också ha fina kort på mig och Filuren.
 
Men så är det ju såhär, Filur är ju Filur ;)
 
 
Först vägrade han gå ut i åkern. Så efter att ha haft en mindre fight men några svidiga kickar och skutt gick han ut i åkern. Då blev han helt mupp och drog ned huvudet till botten och började kliva på som bara den och frusta med huvudet där nere och sen tog han upp det, och sen ned igen och sen upp igen, samtidigt som han vandrade omkring. HAha. Stallägaren sa att det såg precis ut som att han simmade. När vi sedan gått ut från åkern (hade ju bara tänkt ställa mig i kanten) och jag fått andas lite efter alla skrattanfall så skulle vi gå ut igen och han traskade på bra när han sen helt plötslig HOPPADE rakt ut i åkern! HAHA. Jag satt där och hängde på sne utan hjälp och sadel, det var inget litet hopp heller. Funderade på att hoppa av men drog mig upp igen. Mupphäst <3 Tyvärr blev bilderna inte så bra men några fick vi.
 
Men efter att jag fotat 4 av 5 av de andra med sina hästar i stallet så ville jag också ha lite finare bilder. så då fick F fota lite istället då mina gamla bilder blivit så suddiga och då blev deti några riktigt, riktigt fina foton. Tyvärr blåsta det rätt ordentligt.
 
Så ledsen att jag blundade på det här kortet. Den hade vert heeeeelt perfekt annars.
Provade på lite konster också. Filur tyckte jag var lite pucko. Jag förstår honom.
Jag och Filur är ungefär lika duktiga på att blunda på foton....

Kommentarer
Postat av: Josefin (matte)

så himla fina bilder! skulle inte du kunna skicka dom två bilderna som va bara Filurs huve till mej? hade vart jättekul att framkalla, han är ju inte så lätt att få en klok bild på så dom som finns bör ju bevaras! xD

Svar: Absolut, har några stycken fina. Kan skicka dom till dig. Tycker själv det ser lite konstigt ut med typ helgul bakgrund. Haha ser lite onaturligt ut ;)
Mikaela Lind

2013-06-04 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0