MIN nya transport!

Wiiiiiie!
 
Nu är det mitt och bara MITT! ÄNTLIGEN har jag en alldeles egen transport! Så fint och så skönt att slippa åka fram och tillbaka över halva Gotland flera gånger varje vecka för att låna hästtransporter hit och dit. Ställa om bommar och lyfta i och ur mellanväggar, gummimattor osv.
 
Så nu hoppas jag på ett långt och lyckligt förhållande med min nya transport ;) :D
 
 
 
Det är ett Cheval Liberté 2002L -06. Lite småläskigt att köra när jag är van med mycket tyngre och bredare släp. Känslan  är nästan att om man kör på ojämn mark att det liksom skall välta när det är tomt. för att det känns så mycket smalare och lättare än vad jag är van vid. Men det skall det förhoppningsvis inte göra. Jag kommer förmodligen vänja mig efterhand med ett lättare och smalare släp.
 
Riktigt nöjd det få timmarna jag haft det nu. Har redan planer på att tvätta taket i helgen. Dra bort lite dekaler och inom snar framtid ev måla sidorna på släpet med en snygg häst. Har redan en grym idé och bild i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0