Iväg ikväll också

Det känns som att jag kör mer med hästtransport nu för tiden än bara med bilen utan något släp efter. Men så är det väl när man kör fram och tillbaka och lånar transporter hit och dit hela tiden. Tacksam att jag känner så mycket snällt hästfolk som lånar ut sina transporter till mig hela tiden! Vill gärna ha ett eget snart.
 
Jag och pappa var faktiskt och tittade på ett igår. Men, det var inte så mycket att ha. Tyvärr. Hatar Gotland på den fronten. Sveriges hästtätaste län, men definitivt inte lika fullt med hästtransporter :(
 
Jag hade egentligen tänkt att skippa hoppträningen ikväll, men min ridlärare sa att det inte är några problem för Filur att hoppa både lördag och måndag igen så jag kör på som vanligt denna vecka. Ingen dressyrlekton dääremot. det skall han få vila från denna vecka.
 
Så nu är det dags att koppla på transporten igen och sen bär det av igen med bil och släp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0