Shopping igår

Jag slog till på täcket iallafall. Hade egentligen tänkt köpa ett likadant Rhino täcke som Filur redan har, men kom sen på att det hade varit rätt smart att köpa ett täcke med "vanlig" hals som som fäster på vanligt sätt eftersom jag då kan använda det till min andra två vintertäcket också. BLING, ibland händer det att jag är smart faktiskt ;)
 
Låt oss nu hoppas att det är hyffsad kvalié och att det passar och sitter bra på Filur :)
 
Här är en annan bild på ett likadant täcke:
BILDKÄLLA
 
Nuuu bär det av mot stallet!

Kommentarer
Postat av: Vera

Vad fin din blogg är, ska vi göra bloglovin byte?

Kram, hoppas du får en bra dag <3 :)

2013-01-09 @ 10:05:37
URL: http://vera.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0