Ny Hopptränare

Såg att från och med i slutet av Januari, då hoppträningarna drar igång igen, kommer det att vara en ny hopptränare. Lite tråkigt tycker jag. Gillade verkligen hon som jag hade förrut när jag hoppade med Cinnamon.
 
Vet dessutom vem den nya tränaren är då jag jobbat (när jag sommarjobbat) ihop med honom för några år sedan. Var faktist och tittade på några av hans hästar i somras som var till salu och åt dessutom middag med honom när vi var ute på lunchen med några arbetskamrater och åt lite mat.
 
Har ingen aning om vad han kan om hoppning och liknande, då det enda jag vet är att han har hållit på med hästar och uppfödning länge och haft fina hästar som han fött upp. så lite tråkigt att det inte är samma tränare som jag hade med Cinnamon, men vi får hoppas att den nya är lika bra.
 
Bilder från några hoppträningar med Cinnamon
 
*LÄNGTAR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0