Gina Tricot Grand Prix 2013

 
Alla som hängt med här vet ju att jag varit lika svag för Ginas, Grand prix kollektion varje år. Detta år är inte heller något undantag. Här är mina favoriter:
 
Tröjorna, har ju en från fjolårets kollektion, blev ju superglad när Ginatricot insåg att dom faktiskt kunde sälja dem på deras hemsida. Oj vad jag letat folk som bott i närheten av Borås innan!
 
Ett extra PLUS för den höga halsen på luvtröjorna, älskar när det är så på luvtröjor! Mums. Gillade dock baksidan på fjolårets tröja bättre, men den höga halsen får väl kompensera upp allt ;)
 
 
 
Pikéerna, snyggare i år. Köpte en ifjol, tog en i storlek S, vilket jag inte skulle ha gjort, för stor :( Kanske borde satsa på en ny i år istället? Mössan var rätt cool den med.
 
             
Sen till några saker jag halv gillar men är tveksam till, schabraken; Liiiite för stor logga för min smak. Läggeer man dessutom på sadeln kommer ju halva loggan att försvinna + för stort och nytänkande - för inte riktigt genomtänk kanske :)   
 
Ridbyxor, fine snygga, ginna gör bra modeller på jeans så varför inte ridbyxor? Är dock skeptisk till modeföretag som sedan poff gör ridbyxor. Då är det skoningen jag är skeptisk till, vissa verkar inte förstå att den faktiskt har en funktion och inte bara finns där för att det skall se "snyggt" ut. Är även skeptisk till de rätt saftiga 700kr de tar som pris. John Whitaker VS GinaTricot, känns som att man väljer JW.
 
Fjolårets VS årets luvtröja
 
2012
2013
2012 VS 2013 Schabrak
 
Den nya kollektionen kommer även i år att säljas på Ginatricot´s hemsida! Wihuu.
Den börjar säljas den 4/2. Vill ni se resten av kollektionen hittar ni den HÄR! 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Fin blogg! :D

Svar: Tack detsamma! :)
Mikaela Lind

2013-01-19 @ 13:24:06
URL: http://ziro.blogg.se
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Lind

2013-01-19 @ 18:19:27
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nu har vi DAGENS BLOGG på bloggen, var jättegärna med och delta :)

2013-01-19 @ 19:05:59
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se
Postat av: Hanna

fin blogg :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Lind

2013-01-19 @ 21:50:48
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0