En lädergrimma senare..

..kom vi äntligen fram. Klantiga jag höll ju på att klanta till allt! Jag är så pucko, hu. 
 

R.I.P kära dyra lädergrimma

Det är ju docck just pga, den anledningen att de går sönder som man skall ha lädergrimma i transporten men lite småsurt att det var den dyra och inte den andra som gick sönder..Men, men hellre matriella ting som går sönder än hästen!

 

Inga kommentarer om släpet tack ;) tyckte det var en otroligt bra idé att måla stora rosa blommor på den när stallägarn fyllde 40. Nu några månader senare och när jag själv har en häst som får skämmas i den vackra transporten börjar jag ångra vårt fina impuls målande som vi tillbringade mitt i natten i en skog bland 1000 myggor...

 

Grön bil, rosablommigt släp, vit häst, bara knallrosa täcke som saknas nu då? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0