Bläh

Hu, att man aldrig kan bli frisk! Men idag har jag faktiskt orkat starta upp datorn. Små framsteg ;)

Såklart att alla istallet skall rida som galningar när jag är sjuk. I lördags två sms "rida idag?" Söndag 2 sms "hänga med och rida?" måndag "frisk och sugen på att rida?" Imorgon skall jag dock förhoppningsvis lyckas ta mig ut till stallet och rida med stallägaren. Låt oss hoppas att jag blivit hyfsat frisk då.

Min röst är iallafall tillbaka sedan ett par dagar sedan så nu kanske Filur kan vänja sig vid den istället för mitt tidigare; "eej, Filur ur är et med ej?

Jag som precis skulle börja rida igång ordentligt. Jaja, låt oss hoppas att jag blir frisk en gång för alla nu. Tänker ligga här i min säng nu tills jag blir ordentligt frisk! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0