Dags för revansch

På lördag är det dags igen en Pay and Jump inne i Visby. Får se om man kan lyckas komma runt banan den här gången och om man kanske inte är riktigt lika nervös den här gången. Jag velade lite på höjden. Hoppade ju 60 & 70 förra gången inne i Visby men då kom vi ju inte så långt. Men hoppade ju 70 och 80 förra helgen i Othem och gick felfritt. Tror inte att det är höjden som är några problem för Filur i alla fall utan snarare att han inte skall vara så tittig och att jag skall trycka på honom lite om han velar. Men beslöt mig för att ta 60 och 70 då hindrena brukar vara rätt färglada och vi behöver komma ut och få lite rutin på hur allt fungerar, eller jag i alla fall. Och vi tillsammans.
 
Så nu på lördag skall vi allt ha en revansch!
Bild från förra Pay and Jumpen i Visby
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0