Mardröm

Drömde en konstig mardröm om Filur i natt. Drömde att jag hade honom i stan utanför söderport där jag lämnade honom hos en person som fick stå med honom några timmar. Senare kom jag tillbaka och frågade hur allt hade gått och skulle rida på honom i en westernsadel som snurrade runt innan jag satte mig upp.

Det var demonstration på södertorg så jag tänkte rida honom in där och upp till min lägenhet. Men jag visste att han var sjuk och sen började han hosta jätte mycket och jätte konstigt och de sa att jag var tvungen att ringa veterinären och ta bort honom! Jag började störtgråta och bara "Neeej, jag som äntligen hittat en häst jag gillar och vill köpa och så är han sjuk!" Och man såg hur dåligt han mådde.
Sen vaknade jag.

Jag och mina drömmar alltså! Hu, nu skall jag snart ut till stallet och krama om honom och tvätta med schampot jag köpte igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0