Göteborg Horseshow!

Hélt sjukt. Som ni kanske märkte så hamnade jag där tillslut! Har ju tänkt att åka dit hur många år som helst men det har aldrig blivit av. Men i år tänkte jag att nu skall jag allt ta mig dit! Men det slöt med att det blev inställt då de andra i stallet ångrade sig.
 
Men i måndags (en vecka sedan) Efter hoppträningen när jag kom hem sådär vid 23.00 bestämde jag och Josefin (Filurs ägare) att vi skulle åka till Göteborg! Nästkommande dag..
 
Sedan är det då detdär med att bo på en Ö. att boka en resa från Gotland till Göteborg är ungefär som som att boka en resa till USA. Haha. Nästan iallafall. Men runt 03.00 tiden på natten hade vi kommit fram till att Flyg, flygbuss, hotell var den enklaste och smidigaste lösningen. Så vid 03.00 satt vi och bokade flyg, och letade hotell som galningar. Vi kom även fram till att det fick bli hela onsdagen i Scandinavium plus hoppningen på torsdagskvällen.
 
Så vid 06.00 på morgonen efter hoppträningen så ringde klockan.
 
Tisdagen blev det lite shopping och försöka hitta vårt hotell. Med mitt otroligt bra lokalsinne ;) Men tillslut så kom vi fram.
 
Onsdagen var det schandinavium och mässan hela dagen.
Torsdagen gick vi på mässan och shoppade massor och mot kvällen var det hoppning.
 
Lite oredigerade bilder
 
Fredagen blev det ännu mer "vanlig" shopping och en sväng till scandinavium igen för att hitta mina nyköpta, borttappade ridbyxor. Helt otroligt att jag fick tillbaka dem!
 
Sen var det dags igen att ta sig till Flyget igen med våra övertunga väskor.
 
Ganska sjukt att jag och Josefin åkte iväg ensamma tillsammans, kände inte henne över huvudtaget innan jag kom i kontakt med henne och skulle åka för att provrida Filur. Men jag hade iallafall hur roligt som helst och Göteborg ver 100 gånger bättre än Stockholm horseshow! Så nu lär ju det inte bli nåt besök på Stockholm Horseshow igen på ett bra tag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0