Topp Tre- Bruna favoriter

Här är mina topp tre bruna favoriter i ridhjälmar för tillfället, i ospecificerad ordning.  
 
charles owen ayr8 leather look
Gillar den fortfarande, verkar skön och är riktigt snygg. Något som jag gillar mindre är nätet på framsidan. Måste det vara så genomskinligt. Men ändå, snygg färg och håller topplaceringen. 
 
GPA extreme
Har faktist aldrig sett denna tidigare. Vad jag förstått har den en bra ytteryta. Vilket är riktigt bra om man är ute i väder och vind året runt. Klarar både regn och snöstormar. Frågan är bara om den regnar in på huvudet mellan gallret? Eller om vattnet hamnar i hjälmen? Verkar vara mindre smart i sånafall. Ingen vill väl ha redn i hjälmen? Men måsta även tillägga att det här är nog en av favoriterna bland GPA hjälmarna.
 
 
GPA speed air
En av de populäraste "märkeshjälmarna". Har ännu inte riktigt bestämt mig för denna. Har velat lite fram och tillbaka om jag gillar den eller inte. Avskydde den i börjag pga den "flugliknande" designen. Speciellt de som är tvåfärgade. Men gillar dessa "ton i ton" hjälmarna bättre. Tycer att vissa passar i dem. Har själv provat en, men tyckte att det blev lite cykelhjälmskänsla. Men den får allt hamna på en topp tre. Även om jag ännu inte riktigt bstämt mig om jag gillar den eller inte. Det går lite i peroder om jag gillar denna eller inte..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0