Sjuk

Har legat däckad i förkylning och allt som hör där till sedan i måndags. Nu börjar jag känna mig bättre igen. Sååå..vad hände och hur gick det på provridningen i fredags då?

Det är faktist den första av de fyra? provridningar jag varit på nu under året som det faktist kan bli någonting av! Säger inte att det var den bästa provridningen jag varit på och inte heller den som jag ridit bäst på. Verkligen inte.

Nu när jag tänker efter så red jag faktist riktigt dåligt. Lite smått ovan att rida stor häst igen, den hade verkligen ett lugnare och annat tempo än jag är van vid och jag hade häng på mina underställsbyxor under ridbyxorna (inget jag rekommenderar) Men troligtvis så blir det en provridning till nästa vecka när jag piggnat till lite och.. vem vet.. Kanske vaknar denna bloggen till liv igen tillsammans med en ny häst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0