Såå sugen!

Nej nu är hoppsuget stort. Tänk att det var ett år sedan jag precis kommit igång med hopplektionerna. Men men, nästa vecka skall jag förhoppningsvis iväg ochskutta lite med hästen jag nu varit och provridit 2 gånger.
Gillar ju egentligen inte hoppa med hästar man inte "kan" och lärt sig hur de rör sig och fungerar. Usch, känns så hemsk när man är på en provridning och inte "kan" hästen och skall hoppa den. Vill ju iinte direkt råka slita den i munnen. Jag är inte van med att hoppa olika sorters hästar, den erfarenheten och kunskapen har jag inte än. Men utan att prova och lära sig kan man inte heller få den.
 
Hoppade över ett litet dike med hästen jag provred sist och det gick så lungt, fint och var så enkelt. Trots att han är så pass stor ändå så kändes det så lätt. Skall bli spännande och se vad det blir av det här, känns som det kan bli helt perfekt faktist!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0