Ridit travare

Har varit vid Marléne och pysslat både i veckan och igår. I tisdags var jag med och kollade när hon chippmärkte en klapphingst. Så nu vet jag hur det går till.

Igår åkte jag till henne igen efter jobbet. Började grundmåla några hinder med Sofia. Tror det kommer bli jättesnyggt när allt blir klart! Mot kvällen tog vi oss en ridtur med Marléne. Jag red den lilla travaren Tibbe. Känns som det var riktigt länge sedan jag red travade och känner mig nästan lite ovan. Riktigt länge sedan var det jag red en typisk travartravare. Men det är så roligt att rida ny häst igen. Tror att hon kan bli riktigt fin om hon får jobba lite mer kontinuerligt och träna, träna.:)

Är riktigt sugen på att rida och träna henne mer kontinuerligt och se vad som händer. Tycker de få gångerna jag ridit henne att hon är en riktigt rolig häst. Får se om jag skall upp och rida henne idag. Tror det blir så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0