Vill bara skriva av mig

Det halvtråkiga med bloggar är att man inte riktigt kan skriva exakt vad man vill. Ibland hade det varit så otroligt skönt. Hade ju i början bloggen låst så att man var tvungen att ha lösenord för att kunna läsa och bara jag visste lösenordet. Det var rätt skönt, önskar ibland att jag fortfarande hade det så att man bara kunde skriva vad som hellst. Men samtidigt är det så mycket positivt med att inte ha den låst.

Vill bara skriva av mig men ibland funderar det inte. Just nu är det så mycket på gång i mitt liv känner jag. Inget dåligt, tråkigt, än men ändå är allting rätt jobbigt det är så mycket, så mycket nytt. Blöh, det är nu man egentligen drar till stallet och bara flätar sin hästs man eller nåt. En lördagkväll efter man varit sjuk och skall iväg och jobba imorgon.

So much.. kanske borde ta och rita en bild, det hjälpte alltid förut. Men även den lusten har varit borta ett tag nu. Det är rätt deprimerande..

Kommentarer
Postat av: Lowa

Haha jag gillar dem heller inte särskilt mycket! ;)

2012-03-10 @ 20:33:40
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch! Du får börja skriva en vanlig dagbok där du kan skriva sånt som du inte kan/vill skriva om på bloggen. Hoppas allt löser sig. Önskar dig lycka till!

Många kramar, Emelie

2012-03-10 @ 20:40:48
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: georgiias.blogg.se

Hej!

Ja 24orna töjer ut sig riktigt mycket och formar sig väldigt bra efter kroppen. Från början är de svåra att få på sig men de töjer ut sig lika fort. Det är inte så stor skillnad på 25or. Men om du får på dig 24or så tycker jag inte att du ska byta ut de eftersom de kommer bli som en 25a med tiden.

2012-03-12 @ 00:10:18
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0