Tummen upp

Tummen upp för tre saker idag!


1. Min morbror har lagat min säkerhetsigbygel som jag lyckades böja när jag ramlade av Cinnamon, en stigbygen som inte skulle gå att laga enligt pappa, men min morbror lyckades, tummen upp för att slippa köpa ett par nya!


2. Jag har numera en fungerande och dessutom en ny mobil, wohoo, det går nu att ringa till mig! Sen är det ju inte direkt något negativt att det är en iphone heller.


3. Efter efter att ha betalat medlemsavgiften för NGR i två år har jag nu efter 8-9 månader som medlem fått min första häst och ryttare tidning som man skall få 1 gång i månaden. Sweet.


Kommentarer
Postat av: FIA

Häst och ryttare GILLAS! Superbra tidning! När jag får den står det dock att jag rider för "Nuntorp Hästsportklubb" vilket jag inte gjort på snart 4 månader...? Knäppt! Himla kul med serien om ridskolornas historia! Vad tycker du är bäst i tidningen?



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

2012-03-24 @ 21:23:26
URL: http://www.fiaalbertsson.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0