Tävlllllllllllllllllllllllllllllling

Okej bloggtävling nummer 102, varav 0 vinster, dags för en vinst snart va? Hoppas, hoppas, hoppas att jag vinner det här schabraket, ingen av er bloggläsare kan ju ha missat att jag inte är helt förälskad i det här schabraket, så som jag tjatat om det i 1.5 år nu ;) haha, börjar tycka synd om er som får stå ut med allt tjat. Men som sagt enligt statestiken borde jag ju vinna snart och hoppas till 110% att det blir den här tävlingen.



Jag är med och tävlar!tävla du med: http://bestriders.blogg.se/2012/january/blogg-tavling.html
Alltså klicka HÄR! för att vara med.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja de är så snygga!



SV: Både ja och nej! Vi bor på ett kondo så vi har två 25 poolar och den på bild som är 50m. Sen en massa små barn poolar. Så det blir ju lite privat pool men man delar med 900 andra ;)

2012-03-09 @ 05:29:33
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0