Skärpning?

Har fått några klagomål om att jag borde bättra mig i skrivningen här och, fine, jag erkänner jag läser aldrig igenom det jag skrivit innan jag publicerar dem. Tycker att det är så otroligt tråkigt och jag skriver egentligen endast för mig själv. Jag har inte världens mest välformulerade texter om jag inte engagerar mig. Samtidigt är det rätt skönt att inte sätta upp dem kraven på sig själv. Jag menar, jag har tillbringat 13 år i skolan och högstadiet och speciellt gymnasiet fick man ju jobba på som bara den med välformulerande texter, uppsatser, analyser och arbeten. Så det är rätt skönt att nu bara kunna rafsa ihop något och inte ha några krav, inte få det betygsatt. Svenskalärarna hade väl blivit tokiga om de kikat in på bloggen, det kan jag erkänna. Men för er skull skall jag nu föröka bättra mig. Ibland är man inte på humör så det får ni ha respekt för och det kommer förmodligen fortsätta komma en hel del ihopraffsade inlägg. Fast jag själv egentligen avskyr att läsa såna inlägg.

Karin Warnmark där har vi någon som skriver en genomtänkt och välformulerande blogg med genomtänkta texter, skall försöka ta mig åt det hållet och bättra mig. Iallafall lite ;)

Peace!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0