Mindre rolig dag igår

Skulle iväg till dressyrstallet för att rida Valter meen när jag väl burit fram sadel och allt annat och borstat så kom det massor av hundar. De brukar komma till deras ridhus iblan och ha agilityträning. Såklart var det den dagen. Stod inget i stallkalendern som det brukar men borde ha lärt mig vid det här laget. Jag hade ju även jobbar dagtid så hade ändå inte kunnat komma tidigare.

DESSUTOM hade Valter halvt, nästan, typ en lös sko. Så jag hade nog ändå inte vågat ridit honom om hundarna inte varit där. Det var liksom ett par cm söm mellan hoven och skon som man kunde se. Annars satt skon stenhårt, men den var ju ändå loss? Haha, svårt att förklara. Får hoppas att det löste sig och "P" fick av skon på kvällen. Så att han inte trampar upp den mer och skadar sig.

Så det fick bli lite pyssel med valter istället och tidigare hemfärd än vad jag planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0