Ingen ridning blev det

Jag chansade och åkte till stallet när de andra skulle rida och där var det redan 6 tjejer och 5 hästar. Så det blev ingen ridning för mig. Alla hästar upptagna, det händer inte ofta men såklart när man är riktigt sugen på att rida och vädret är underbart. Jag hjälpte till lite med Blanka och stannade och pratade ett tag sen fick jag åka hem igen. Surt men så är det.

De andra sa att jag skulle ta på mitt "sad face" och gå hem och säga till mina föräldrar att jag inte fick följa med för att jag inte har någon häst, och att jag verkligen borde skaffa en. Och sen skulle de rida förbi och säga att det är SÅ SYND att Mikaela inte kunde följa med för det skulle ha varit SÅ ROLIGT om hon hade följt med. Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0