Dygnsvändning

Då var sista nattskiftet avklarat för den här gången. Nu är det dags att försöka vända tillbaka dygnet igen. Har lite smått ångest att man sovit bort hela dagen eftersom det är så syperhärligt underbart väder ute.

Planerna för veckan som är kvar är ridning av Valter i morgon. Eventuellt dra mig mot othem ridhus på lördag och titta på när en i dressyrstallet tävlar dressyr där. Sen har jag inga fler uppbokade och färdigbestämda grejer men har lite på gång.

Wooh, såg att massor av folk i stallet skulle rida typ om 20 min. Får dra mig ditåt och hoppas på att det är en häst över åt mig.


Blaaanka

Kommentarer
Postat av: annie ♥

Hej!

Har rensat i hästgarderoben och bestämt mig för att sälja lite. Kanske något som intresserar dig? :)



http://narvefors.blogg.se/category/tillsalu.html



Kram Annie

2012-03-21 @ 18:33:13
URL: http://narvefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0