Seegt

Jag trodde aldrig att det skulle ta sån lång tid att hitta en häst att köpa. Känns som jag hittade hästar hela tiden på blocket och hästnet förut när jag inte ens skulle köpa en häst. Då kan jag säga att jag inte har hittat en enda som jag känner att WOW den måste jag åka och provrida! Visst finns det ett par som man känner att man gärna skulle vilja åka och prova. Kanske hade man då fastnat för en av de där hästarna. Förmodligen.

Men man är lite fast här på Gotland. Man känner inte att hmm det är en häst jag skulle kunna tänka mig att provrida men man åker liksom inte bara ner till skåne för att prove en häst som man tror att man är intresserad av. Bläh, min häst kommer jag väl att hitta frågan är ju bara när.

                                                                             Bildkälla

Men jag har lovat mig själv att skynda långsamt, och jag skall försöka hålla det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0