Nya ridbyxor

Var i vår hästbutik här på Gotland för någon vecka sedan och hittade min favoritmodell i ribyxor. Egentligen var jag där för att köpa ett par ridstövlar men var tvungen att ha ett par ridbyxoe när jag provade stövlarna och då hittade jag tree crown horseline´s gamla modell! Den som jag har i mina blåa. Älskar de eftersom de har låg midja. Annars har jag ju ett par till beiga men i deras nya modell med hög midja. Mindre skönt. Men hittade de här och blev överlycklig.

Tror inte det finns några skönare ridbyxor. Tyvärr fanns de bara i beige, och jag hatar begie. Men vad gör man inte för att få ett par sköna ridbyxor ;) Dessutom är det riktigt bra att kunna köpa från barnavdelningen fast jag nu är 20år. Blir så mycket billigare och de i dam passar inte. Kommer ihåg att jag köpte mina blå för 200kr och likadana fast på damavdelningen kostade 350kr eller något. Gasnska sjukt med tanke på att anal meter tyg är ju densamma?

Jaja, får bara hoppas att jag kan fortsätta handla från barnavdelningen ett bra tag till ;)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; jobbigt och de skrev inte att det var din bild heller antar jag? :/

2012-01-18 @ 21:52:42
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0